vendredi 20 janvier 2012

جديد .. فيديو وكلمات : شيرين ….. دا مش حبيبى …2012

217

دا مش حبيبي

دا مش حبيبي دا حد تاني ..

فين رقته وحنيته وخوفه عليا .. فين الكلام الحلو الي قاله ليا

مابقيتش شايفه منه الا يادوب ملامح

وحتي دي مابقيتش برضو هي هي

دا مش حبيبي دا حد تاني ..

عامل ملاك الطيب الصافي البريق .. والي زمان فرشلي بالورد الطريق

ماطلعش زي ماكنت انا شايفاه بعنيه ..


حبيته ليه وازاي قدرت اعمل كدا ؟؟

كان عقلي فين شاكلي عملت ف نفسي عمله

فاكر ياقلبي ف يوم زمان انا قولتلك

ماتحاولش تشوف حقيقه حد كامله

دا مش حبيبي ...

انا حبيبي كان يبكي قبلي لو يشوف دمعه ف عنيه ..

وكان حبيبي يتعب مكاني لو ف يوم اتعب شويه ..

ااااه

دا كااان حبيبي يبكي قبلي لو يشوف دمعه ف عنيه ..

اااااه

وكان حبيبي يتعب مكاني لو ف يوم اتعب شويه ..

اهه دا الي روحي معاه .. اما الي انا شايفاه دا حد تاني

هه دا الي روحي معاه .. اما الي انا وياه دا حد تاني



حبيته ليه وازاي قدرت اعمل كدا ؟؟

كان عقلي فين شاكلي عملت ف نفسي عمله

فاكر ياقلبي ف يوم زمان انا قولتلك

ماتحاولش تشوف حقيقه حد كامله

دا مش حبيبي ...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire