jeudi 10 mai 2012

كلمات : اغنية يا حمام محمد منير 2012




سمع بكايا الحجر نهنه  .. وقال مالك .. مالك
فتقت قلبى وانا بابكى .. على حالك .. حالك
فيه حاجه غاليه عليك يا شاب ..ضايعالك .. ضيعالك

انا قلت ضاع الامان منى .. ومش امن .. ومش امن
باحلم اعدى الزمن فى نطه .. مش ضامن .. مش ضامن

وياحمام بتنوح ليه .. فكرت عليا الحبايب
يا حمام ضاع منك ايه .. دوبتنى كده فوق ما انا دايب
دا العمر و احلا ما فيه .. كان حلم و طار من يدى

وياحمام بتنوح ليه .. فكرت عليا الحبايب
يا حمام ضاع منك ايه .. دوبتنى كده فوق ما انا دايب
والحلم انادى علية لا بيسمع ولا بيأدى

عارفين اقول على نفسى احترت .. او اقول وانا ورحى هجرنى
من بين عيون الناس اخترت .. جوز العيون اللى قتلنى

انا ياحمام زيك نايح .. والحزن دة لة لون وروايح
انا ياحمام زيك نايح .. والحزن دة لة لون وروايح

سقف الهوا ده دايما

وياحمام بتنوح ليه .. فكرت عليا الحبايب
يا حمام ضاع منك ايه .. دوبتنى كده فوق ما انا دايب
دا العمر و احلا ما فيه .. كان حلم و طار من يدى

وياحمام بتنوح ليه .. فكرت عليا الحبايب
يا حمام ضاع منك ايه .. دوبتنى كده فوق ما انا دايب
والحلم انادى علية لا بيسمع ولا بيأدى

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire